Drukarnia Comernet
strefa klienta

Polityka jakości

Podstawowym celem Firmy COMERNET Sp. z o.o. jest spełnianie wymagań i oczekiwań Klientów w zakresie usług poligraficznych.

Oferujemy najwyższą jakość wykonania oraz kompleksową obsługę na wszystkich etapach współpracy.

Dbamy o ciągły rozwój i umacnianie pozycji rynkowej, tak, aby nasz znak firmowy kojarzył się naszym Klientom z opinią partnera godnego zaufania.

Główne cele prowadzonej przez Nas polityki:

  1. Sprostanie wymaganiom naszych Klientów oraz ich zadowolenie.
  2. Nieustanne doskonalenie działań na rzecz jakości, aby Nasza Firma kojarzyła się Klientom zawsze z wysoką i niezawodną jakością naszych usług.
  3. Dostarczanie produktów uwzględniających trendy rozwojowe i jakościowe w branży poligraficznej w celu zaspokojenia potrzeb Klientów.
  4. Inwestowanie w park maszynowy w celu spełnienia oczekiwań naszych Klientów oraz uzyskiwania najwyższej jakości świadczonych usług.

Politykę tę realizujemy poprzez działania w ramach wprowadzonego i ciągle doskonalonego Systemu Zarządzania Jakością, zgodnego z wymogami normy ISO 9001:2015, przy jednoczesnym zaangażowaniu zarządu i udziale wszystkich pracowników.

Polityka jakości wspiera misję i cele strategiczne Spółki wynikające z kontekstu jej działalności.

Prezes Zarządu
Dorota Przychodzeń -//-

Lublin, 20 sierpnia 2018r.